Nie wahaj się, aby wysłać nam e-mail z pytaniami, nawet jeśli tylko rozważasz projekt. To nic nie kosztuje.
Większość pojazdów szynowo-drogowych przeznaczonych do pokonywania niewielkich odległości po szynach (zwłaszcza na miejskich liniach tramwajowych) posiada napęd hydrostatyczny który jest zwykle wolniejszy. Pojazdy pokonujące znaczne odległości po szynach kolejowych potrzebują szybszego napędu (zwłaszcza to akcji ratunkowych) i tutaj doskonale sprawdza się napęd przekazywany od kontaktu z oponami.
Nasz pojazd szynowo-drogowy został zbudowany na podwoziu z napędem 4x4, MAN TGM. Kabina tego pojazdu może pomieścić 5 osób + kierowcę.
Napęd szynowy tego pojazdu składa się z 4 kół stalowych, które pobierają moc od opon drogowych przez bęben zainstalowany na przekładni przy każdym kole, co umożliwia również hamowanie wszystkimi 4 kołami.
Podwozie bazowe MAN TGM posiada automatyczną skrzynię o 12 przełożeniach w przód i 2 przełożeniach w tył co pozwala osiągnąć:
- Prędkość jazdy po szynach w przód - 70 km/h (elektronicznie ograniczyliśmy do 60 km/h aby pojazd kwalifikował się do kategorii 9B)
- Prędkość jazdy po szynach w tył 14 km/h
- Dopuszczalna masa całkowita pojazdu -18 ton
Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy wiele pojazdów szynowo-drogowych przeznaczonych do jazdy na szynach tramwajowych i kolejowych o rozstawie torów 1000 mm i 1435 mm i jesteśmy w stanie zaprojektować pojazdy dla innych rozstawów szyn.
Możemy dostarczyć kompletne pojazdy komercyjne wyposażone w przedni lub tylny dźwig, posiadające platformę roboczą o różnych rozmiarach, udźwigu i zasięgu, lub zapewnić same podwozie szynowe do montażu przez Twoją firmę, a także indywidualny projekt do Twojej produkcji.
TRACK GAUGE DETAILS https://en.wikipedia.org/wiki/Track_gauge